Счетоводна документация за трудови възнаграждения
Публикувано на: 27 Яну 2008, 18:03
Колеги,в момента имам висящи няколко трудови дела.И по всичките е искана и назначена съдебно-счетоводна експертиза за определяне на дължимите вземания,ведно с мораторните лихви за забава от датата на прекратяване на трудовото правоотношение до датата на предявяване на иска.
Интересува ме по конкретно какво включва счетоводната документация,по която се начисляват трудовите възнаграждения и обезщетения на работниците в дадено предприятие.Навремето се изплащаше с ведомост за заплати,но сега в повечето случаи се превежда по банков път ?
Къде е регламентиран срока за съхранение на счетоводната документация,с която се определят трудовите възнаграждения и какъв е срока за съхранение ?
На назначените вещи лица,счетоводители какво следва да се представи от работодателите,за да има експертизата обективно и точно заключение относно дължимите вземания,ведно с мораторните им лихви ?
Благодаря предварително и се извинявам,ако въпроса на повечето от Вас се стори елементарен.
Интересува ме по конкретно какво включва счетоводната документация,по която се начисляват трудовите възнаграждения и обезщетения на работниците в дадено предприятие.Навремето се изплащаше с ведомост за заплати,но сега в повечето случаи се превежда по банков път ?
Къде е регламентиран срока за съхранение на счетоводната документация,с която се определят трудовите възнаграждения и какъв е срока за съхранение ?
На назначените вещи лица,счетоводители какво следва да се представи от работодателите,за да има експертизата обективно и точно заключение относно дължимите вземания,ведно с мораторните им лихви ?
Благодаря предварително и се извинявам,ако въпроса на повечето от Вас се стори елементарен.