- Дата и час: 27 Ное 2024, 02:25 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Колко от законите на страната безнаказано нарушава ВИВАКОМ?
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
6 мнения
• Страница 1 от 1
Колко от законите на страната безнаказано нарушава ВИВАКОМ?
Бих искал в тази тема, ужилени от Виваком клиенти да дадат примери за измамни практики на мобилният оператор Виваком, като юристите във форума се опитат да определят, колко от законите в страната е нарушил този оператор, абсолютно безнаказано.
- emil_enchev
- Младши потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 02 Мар 2012, 18:17
Re: Колко от законите на страната безнаказано нарушава ВИВАК
Ще започна с един пример за измамна практика на Виваком, който вече съм опитал на собственият си гръб, както и много други хора, ако съдя по въпросите, които задават в различни форуми - но им е трудно да формулират тази измама.
Става въпрос за следното. Когато си в Чужбина и използваш роуминг услугата на Виваком, понякога се налага да се обадиш в колцентъра им на телефон +359 87 123 или +359 87 8009 123 за да получиш информация за моментното състояние на сметката ти, с цел да коригираш разговорите си съобразно това. Измамната им дейност се състои в нещо много просто, но изключително неприятно. Оператора им ти съобщава някаква сметка и ти казва, че потреблението ти до момента е еди колко си, като ти спестява една много важна и съществена подробност: не те информира, че всъщност - това не е моментната ти сметка, а такава, която може да се актуализира в последствие с много голяма разлика от посочената, тъй като от Виваком твърдят, че има забавяне на предаването на обмена на информация между тях и Чуждият Оператор, който им е партньор (и такова наистина има*).
В нашето личното премеждие, оператора каза на жена ми, че сметката ни до момента е 194 лева, а тя се оказа над 400 лева.
Примерно това нарушава следният член от ЗАКОНА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ:
"Чл. 68д. (Нов - ДВ, бр. 64 от 2007 г., в сила от 08.09.2007 г.)
(1) Търговска практика е заблуждаваща, когато съдържа невярна информация и следователно е подвеждаща или когато по някакъв начин, включително чрез цялостното й представяне, заблуждава или е в състояние да въведе в заблуждение средния потребител, дори и ако представената информация е фактически точна относно някое от обстоятелствата, посочени в ал. 2, и има за резултат или е възможно да има за резултат вземането на търговско решение, което той не би взел без използването на търговската практика."
Да, кажем, че на базата на заблуждаващата и невярна информация, която оператора ни даде, ние можехме да вземем търговско решение, примерно да продължим с разговорите си с идеята от 200 да ги направим 400 лева и което в края на краищата щеше да се окаже, че ни е довело до загуби от 200 лева, понеже сметката ни щеше да стане 600. Накратко - не бихме вземали това решение, ако знаехме точната информация. Това е типичен пример, като по учебник за нарушаване на Чл. 68д. (1) от Закона за Защина на Потребителите.
Но проблема с тази измама не свършва само до тук. Всеки потребител на Виваком е закърмен с идеята, че има ОПРЕДЕЛЕН ЛИМИТ, който, ако бъде надвишен - телефонът му ще бъде автоматично блокиран. Никъде, обаче във Виваком не се говори за това, до какви резултати може да те доведе това ПОГРЕШНО СХВАЩАНЕ, че имаш СПИРАЧКА на СМЕТКАТА, което умишлено този оператор ти насаждат.
А може да те доведе до следното. В горният пример, със забавянето на актуализацията на сметката, което понякога има продължителност повече от 24 часа - ти може да надвишиш няколко пъти лимита си и телефонът ти да не бъде блокиран, понеже системата не отчита реалното ти моментно потребление. В нашият случай лимитът ни беше 200 лева, а както казах сметката ни се оказа 400 лева, два пъти над лимита! Във форумите се коментира и много по-лоши случаи от нашият, надвишаващи лимита 4 пъти и нещо.
* For post-paid roaming, when the user first switches their
phone on, the visited network checks in real time whether the
home network authenticates the customer and authorises its
use abroad. But the data records (CDRs) with the details on
each SMS and data session are sent to the home operator
with some delay (up to several days).
For pre-paid roaming, in addition to the initial authentication
step, the call-related data must be exchanged in real time
between the visited network and the home network by using
a special platform (called CAMEL – Customized Applications
for Mobile networks Enhanced Logic), to prevent the
balance of the roaming customer’s account from becoming
overdrawn.
Става въпрос за следното. Когато си в Чужбина и използваш роуминг услугата на Виваком, понякога се налага да се обадиш в колцентъра им на телефон +359 87 123 или +359 87 8009 123 за да получиш информация за моментното състояние на сметката ти, с цел да коригираш разговорите си съобразно това. Измамната им дейност се състои в нещо много просто, но изключително неприятно. Оператора им ти съобщава някаква сметка и ти казва, че потреблението ти до момента е еди колко си, като ти спестява една много важна и съществена подробност: не те информира, че всъщност - това не е моментната ти сметка, а такава, която може да се актуализира в последствие с много голяма разлика от посочената, тъй като от Виваком твърдят, че има забавяне на предаването на обмена на информация между тях и Чуждият Оператор, който им е партньор (и такова наистина има*).
В нашето личното премеждие, оператора каза на жена ми, че сметката ни до момента е 194 лева, а тя се оказа над 400 лева.
Примерно това нарушава следният член от ЗАКОНА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ:
"Чл. 68д. (Нов - ДВ, бр. 64 от 2007 г., в сила от 08.09.2007 г.)
(1) Търговска практика е заблуждаваща, когато съдържа невярна информация и следователно е подвеждаща или когато по някакъв начин, включително чрез цялостното й представяне, заблуждава или е в състояние да въведе в заблуждение средния потребител, дори и ако представената информация е фактически точна относно някое от обстоятелствата, посочени в ал. 2, и има за резултат или е възможно да има за резултат вземането на търговско решение, което той не би взел без използването на търговската практика."
Да, кажем, че на базата на заблуждаващата и невярна информация, която оператора ни даде, ние можехме да вземем търговско решение, примерно да продължим с разговорите си с идеята от 200 да ги направим 400 лева и което в края на краищата щеше да се окаже, че ни е довело до загуби от 200 лева, понеже сметката ни щеше да стане 600. Накратко - не бихме вземали това решение, ако знаехме точната информация. Това е типичен пример, като по учебник за нарушаване на Чл. 68д. (1) от Закона за Защина на Потребителите.
Но проблема с тази измама не свършва само до тук. Всеки потребител на Виваком е закърмен с идеята, че има ОПРЕДЕЛЕН ЛИМИТ, който, ако бъде надвишен - телефонът му ще бъде автоматично блокиран. Никъде, обаче във Виваком не се говори за това, до какви резултати може да те доведе това ПОГРЕШНО СХВАЩАНЕ, че имаш СПИРАЧКА на СМЕТКАТА, което умишлено този оператор ти насаждат.
А може да те доведе до следното. В горният пример, със забавянето на актуализацията на сметката, което понякога има продължителност повече от 24 часа - ти може да надвишиш няколко пъти лимита си и телефонът ти да не бъде блокиран, понеже системата не отчита реалното ти моментно потребление. В нашият случай лимитът ни беше 200 лева, а както казах сметката ни се оказа 400 лева, два пъти над лимита! Във форумите се коментира и много по-лоши случаи от нашият, надвишаващи лимита 4 пъти и нещо.
* For post-paid roaming, when the user first switches their
phone on, the visited network checks in real time whether the
home network authenticates the customer and authorises its
use abroad. But the data records (CDRs) with the details on
each SMS and data session are sent to the home operator
with some delay (up to several days).
For pre-paid roaming, in addition to the initial authentication
step, the call-related data must be exchanged in real time
between the visited network and the home network by using
a special platform (called CAMEL – Customized Applications
for Mobile networks Enhanced Logic), to prevent the
balance of the roaming customer’s account from becoming
overdrawn.
Последна промяна emil_enchev на 31 Мар 2012, 22:53, променена общо 1 път
- emil_enchev
- Младши потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 02 Мар 2012, 18:17
Re: Колко от законите на страната безнаказано нарушава ВИВАК
Сега имам един въпрос към правистите тук:
Сметката ни във Виваком е спряна, поради надвишаване на лимита, затова им зададох следният въпрос.
"Защо НЕ МОЖЕМ ДА ПРЕКРАТИМ ДОГОВОРА си с ВАС, докато не си ПЛАТИМ СМЕТКАТА - и при това ПОЛОЖЕНИЕ СЕ НАЛАГА да ПЛАЩАМЕ ЗА УСЛУГА, КОЯТО ВИЕ НЕ НИ ДОСТАВЯТЕ, ТЪЙ КАТО СТЕ СПРЕЛИ ТЕЛЕФОНИТЕ НИ? Ваш оператор ни обясни, че такава била някаква клауза в ДОГОВОРА, което, ако е истина ЩЕ СТАНЕ ОСНОВНО ПЕРО, ПО КОЕТО ЩЕ ВИ СЪДЯ, като загърбя всичко останало. Не бях срещал такава наглост - "ДА СИ ПЛАЩАШ УСЛУГА, КОЯТО НЕ ПОЛУЧАВАШ!". По същата логика някой БОЛЕН МОЗЪК, може да измисли клауза в ДОГОВОРА за доставка на ЖЕЛЯЗО, че по-някаква причина ЩЕ СПРЕ ДОСТАВКАТА, но клиента ЩЕ ПРОДЪЛЖИ ДА ПЛАЩА ЗА НЕЯ. Има си клаузи в законодателството на всяка страна, които забраняват подобен род ИЗМАМИ, дори КЛИЕНТА ДА Е ПОДПИСАЛ. ВИЕ НЕ ДОСТАВЯТЕ НИЩО - "НЕНОРМАЛНИЦИ" - НЯМА ЗАЩО ДА ВИ ПЛАЩАМ ЗА НЕЩО, КОЕТО НЕ ИЗВЪРШВАТЕ!"
Кои от ЗАКОНИТЕ ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ нарушават Виваком с отказа им ДА ПРЕКРАТИМ ДОГОВОРНИТЕ НИ ОТНОШЕНИЯ? И кои закони нарушава идеята - ДА ПЛАЩАШ ЗА ПРОДУКТ, КОЙТО НЕ ТИ ДОСТАВЯТ?!
Сметката ни във Виваком е спряна, поради надвишаване на лимита, затова им зададох следният въпрос.
"Защо НЕ МОЖЕМ ДА ПРЕКРАТИМ ДОГОВОРА си с ВАС, докато не си ПЛАТИМ СМЕТКАТА - и при това ПОЛОЖЕНИЕ СЕ НАЛАГА да ПЛАЩАМЕ ЗА УСЛУГА, КОЯТО ВИЕ НЕ НИ ДОСТАВЯТЕ, ТЪЙ КАТО СТЕ СПРЕЛИ ТЕЛЕФОНИТЕ НИ? Ваш оператор ни обясни, че такава била някаква клауза в ДОГОВОРА, което, ако е истина ЩЕ СТАНЕ ОСНОВНО ПЕРО, ПО КОЕТО ЩЕ ВИ СЪДЯ, като загърбя всичко останало. Не бях срещал такава наглост - "ДА СИ ПЛАЩАШ УСЛУГА, КОЯТО НЕ ПОЛУЧАВАШ!". По същата логика някой БОЛЕН МОЗЪК, може да измисли клауза в ДОГОВОРА за доставка на ЖЕЛЯЗО, че по-някаква причина ЩЕ СПРЕ ДОСТАВКАТА, но клиента ЩЕ ПРОДЪЛЖИ ДА ПЛАЩА ЗА НЕЯ. Има си клаузи в законодателството на всяка страна, които забраняват подобен род ИЗМАМИ, дори КЛИЕНТА ДА Е ПОДПИСАЛ. ВИЕ НЕ ДОСТАВЯТЕ НИЩО - "НЕНОРМАЛНИЦИ" - НЯМА ЗАЩО ДА ВИ ПЛАЩАМ ЗА НЕЩО, КОЕТО НЕ ИЗВЪРШВАТЕ!"
Кои от ЗАКОНИТЕ ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ нарушават Виваком с отказа им ДА ПРЕКРАТИМ ДОГОВОРНИТЕ НИ ОТНОШЕНИЯ? И кои закони нарушава идеята - ДА ПЛАЩАШ ЗА ПРОДУКТ, КОЙТО НЕ ТИ ДОСТАВЯТ?!
- emil_enchev
- Младши потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 02 Мар 2012, 18:17
Re: Колко от законите на страната безнаказано нарушава ВИВАК
Ами много просто - плащате досега изконсумираното и прекратявате договора. Не виждам какви права ви се нарушават в този случай.
Погледнато от страна на оператора - той всеки месец ви кредитира, тъй като не плащате в момента на приключане на разговора (ли още по-лошо - предварително), а чак на края на отчетния период. Вие искате (и получавате) моментна връзка при всяко набиране на номер, а не искате да платите сметката в края на месеца... По-честно ли ще е да ви искат по 400 лева депозит при откриване на номера и да ви го връщат при прекратяването му?
Погледнато от страна на оператора - той всеки месец ви кредитира, тъй като не плащате в момента на приключане на разговора (ли още по-лошо - предварително), а чак на края на отчетния период. Вие искате (и получавате) моментна връзка при всяко набиране на номер, а не искате да платите сметката в края на месеца... По-честно ли ще е да ви искат по 400 лева депозит при откриване на номера и да ви го връщат при прекратяването му?
Аз не съм юрист. Ползвайте съветите ми на своя отговорност!
- TheOldMan
- Активен потребител
- Мнения: 1647
- Регистриран на: 08 Май 2008, 15:19
Re: Колко от законите на страната безнаказано нарушава ВИВАК
TheOldMan написа:Ами много просто - плащате досега изконсумираното и прекратявате договора.
Колко просто, лесно и елегантно решение, как не сме се сетили досега?!
Да кажем, че имаш следният казус. Отиваш в кварталният магазин, в който обикновено ходиш и си харесваш някаква стока в опаковка. На нея пише цена 10 лева. Минаваш през касата заедно с други продукти и когато са ти я маркирали вече, забелязваш една малка и незначителна подробност. Стоката в опаковката не струва 10 лева, както са ти обявили с цената върху нея, а 20. Хм. Обръщаш се към продавачката: "Това тук струва 20 лева, защо пише 10?" - тя - "Ами вътре са 2 броя от продукта, всеки струва по 10, общо 20" - "Но защо това не е отбелязано на цената - НА МЕН НЕ МИ ТРЯБВАТ ДВА БРОЯ, А ЕДИН" - "Е, ти пък, КАКВО КАТО НЕ Е ОТБЕЛЯЗАНО - ДВА ПРОДУКТА ЛИ СА? ДВА СА! Тогава няма какво да ми се оплакваш - ПЛАЩАЙ СИ МАРКИРАНОТО (ИЗКОНСУМИРАНОТО) и СЕ РАЗКАРАЙ от КАСАТА МИ!"
Схвана ли, аналогията, която се опитвам да направя, може и да е малко неуспешна. След като ВИВАКОМ, НЯМАТ ФАКТИЧЕСКА ВЪЗМОЖНОСТ, НИТО ДА МИ КАЖАТ КОЛКО МИ Е РЕАЛНАТА СМЕТКА В МОМЕНТА, НИТО ДА МИ СЛОЖАТ РЕАЛЕН ЛИМИТ - С КОЙТО 200-ТЕ ЛЕВА, ДА НЕ СЕ ПРЕВЪРНАТ НЕОЧАКВАНО В 400 (ДОРИ И ДА ИМАТ ФИЗИЧЕСКО ОСНОВАНИЕ ЗА ТОВА, КАКТО В ГОРНИЯТ ПРИМЕР С 2-та БРОЯ ПРОДУКТА В ЕДНА КУТИЯ - ПРОДАВАЧКАТА СЪЩО ИМА СВОЕТО ОСНОВАНИЕ и ПРАВО) - Т.Е. ДА СЪМ ИЗРАЗХОДИЛ ТЕЗИ СРЕДСТВА - ТЕ СА ДЛЪЖНИ ТОВА ДА МИ ГО СЪОБЩЯТ ПРЕДВАРИТЕЛНО, НЕ ПОСТФАКТУМ - И КОЕТО Е ОЩЕ ПО-ВАЖНО ДА НЕ МИ ЗАЯВЯВАТ, ЧЕ МОГАТ ДА ИЗВЪРШВАТ УСЛУГИ, КОИТО НА ПРАКТИКА НЕ МОГАТ!
Да наистина е просто - ПЛАЩАШ СИ ИЗКОНСУМИРАНОТО и СИ ТРАЕШ!
- emil_enchev
- Младши потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 02 Мар 2012, 18:17
Re: Колко от законите на страната безнаказано нарушава ВИВАК
TheOldMan написа: Не виждам какви права ви се нарушават в този случай.?
Ще ти обясня и това. Аз съм в Началото на МЕСЕЦА, а така нареченото от ТЕБ - МОЕ КРЕДИТИРАНЕ от СТРАНА НА ОПЕРАТОРА - има договорена дата за плащане - КРАЯ НА МЕСЕЦА! Не случайно 123 - 1 - 1 "Вашата сметка е 0 лева и 0 стотинки". Личният ни Проблем е, че това е НЕПРЕДВИДЕН РАЗХОД и ТО НЕ МАЛЪК, за ПЛАЩАНЕ В НАЧАЛОТО, а не сме се съобразили с него в момента - и може да бъде ПЛАТЕН НА ЗАПЛАТА, която също е в КРАЯ НА МЕСЕЦА!
А ПРАВНИЯТ ПРОБЛЕМ - ЦЯЛ МЕСЕЦ НЯМА ДА ИМАМЕ ТЕЛЕФОН, но НАКРАЯ НА МЕСЕЦА, освен тези 400 лева, ще трябва да платим и СМЕТКАТА НИ ПО УСЛУГАТА ЗА КОЯТО СМЕ СКЛЮЧИЛИ С ТЯХ ДОГОВОР - и то при условие, че НЕ ПОЛУЧАВАМЕ ТАЗИ УСЛУГА ПО ТЯХНА ВИНА - НЕ НИ Я ДОСТАВЯТ.
Ти като отидеш в РЕСТОРАНТ и си ПОРЪЧАШ НЕЩО, какво очакваш да получиш ПЪРВО ЯДЕНЕТО, ПОСЛЕ СМЕТКАТА - или САМО СМЕТКАТА и ЕДНО ОПРАВДАНИЕ НА УПРАВИТЕЛЯ, ЧЕ ВДИГАШ МНОГО ШУМ, ЗАТОВА НЕ ЗАСЛУЖАВАШ ДА ЯДЕШ, НО ТРЯБВА ДА СИ ПЛАЩАШ ЗА НЕОСЪЩЕСТВЕНОТО ЯДЕНЕ, ПОНЕЖЕ СИ ВЪТРЕ В ЗАВЕДЕНИЕТО МУ и СИ ГО ПОРЪЧАЛ ВЕЧЕ?!
Остави 400-те лева, то е ясно, че ако сме ги изразходили ще ги платим - ЯД МЕ Е, ЧЕ МЕ ЗАДЪЛЖАВАТ ДА ИМ ПЛАЩАМ ТАКСАТА, ЗА НЕЩО, КОЕТО НЯМА ДА МИ ДОСТАВЯТ. Не съм виждал, още договора, който жена ми е сключила с тях. Като се върне, ще я накарам да вземе екземпляр - но си има НЕЩА, които дори ПОДПИСАНИ, не са ЗАКОННИ. Договорите имат ШАБЛОННА ФОРМА и НЕ ТРЯБВА ДА ПРОТИВОРЕЧАТ НА ЗАКОНОДАТЕЛСТВОТО В СТРАНАТА.
То ако беше толкова лесно да ИЗМАМИШ НЯКОЙ, освен за тези МОНОПОЛИСТКИ МОШЕНИЦИ, които смятат, че за тях законите не важат - отдавна да бях станал МИЛИАРДЕР. Примерно ще ти направя една БЕЗПЛАТНА КОМПЮТЪРНА ПРОГРАМА, която има АНЕКС за ПРАВО НА ПОЛЗВАНЕ. И тъй като 99% от хората НЕ ЧЕТАТ, така наречените ОБЩИ УСЛОВИЯ - ще ги направя 120 страници, а ти ЩЕ ЦЪКНЕШ ВЪРХУ СЪГЛАСЕН СЪМ, КОЕТО Е ЕДИН ВИД СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР, БЕЗ ДОРИ ДА ГИ ПОГЛЕДНЕШ. В общите условие ще пише, че МЕЖДУ ДРУГИТЕ ХУБАВИ УСЛУГИ, ЗАРАДИ КОИТО СИ Я СМЪКНАЛ, ПРОГРАМАТА МИ сканира компютъра ти за ЛИЧНА ИНФОРМАЦИЯ и ти се съгласяваш, че ТАЗИ ЛИЧНА ИНФОРМАЦИЯ, МОЖЕ ДА БЪДЕ ИЗПОЛЗВАНА ОТ МЕН, ЗА ПРАВЕНЕ НА ПЕЧАЛБА. Т.е. мога да ти ХАКНА КРЕДИТНАТА КАРТА и ДА Я ИЗТОЧА - след което ТИ ДА НЕ МОЖЕ ДА МЕ СЪДИШ, тъй като си СЕ СЪГЛАСИЛ С ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ. Нали разбираш МАЛОУМЩИНАТА на ДОГОВОРНИТЕ ОТНОШЕНИЯ, докъде може да стигне, ако НЕ СА СЪОБРАЗЕНИ СЪС ЗАКОНОДАТЕЛСТВОТО.
Виватком, може да си ПИШЕ КАКВИТО ИСКАТ ДОГОВОРИ, С КАКЪВТО СИ ПОЖЕЛАЯТ ТЕКСТ В ТЯХ и ДА НИ КАРАТ ДА ГИ ПОДПИСВАМЕ. Това не променя факта, че ако тези договори ПРОТИВОРЕЧАТ НА ЗАКОНОДАТЕЛСТВОТО, СТАВАТ АБСОЛЮТНО НЕВАЛИДНИ и ВСЕКИ МОЖЕ ДА НЕ СЕ ЧУВСТВА ЗАДЪЛЖЕН ДА СЕ СЪОБРАЗЯВА С ТЯХ.
Чудно ми е, дори, КАК УСПЯВАТ ДА ВЛИЗАТ В СЪДА и КАК МОЖЕ ДА СЕ НАКАРАТ ТОЛКОВА МНОГО ХОРА ДА ВЪРНАТ ПАРИ, КОИТО НЕ ДЪЛЖАТ?! (такъв проблем за НЕДОСТАВЕНА УСЛУГА ОТ ВИВАКОМ, която въпреки това СЕ ПЛАЩА - имам НЕ САМО АЗ и много други, ако съдя по коментарите в различни форуми)
Е, разбира се - аз знам как - в БЪЛГАРИЯ СЕ РАЗЧИТА основно на МУТРЕНСКИ ПОДХОДИ за СПЛАШВАНЕ, отколкото на СЪДЕБНАТА НИ СИСТЕМА за събиране на "задължения", които са по-скоро в сферата на РЕКЕТА, отколкото на ПРАВНИТЕ ТЪРГОВСКИ ОТНОШЕНИЯ. И ако се стигне до СЪД, обикновено ХОРАТА СА ТОЛКОВА НЕГРАМОТНИ ПРАВНО и закъсали с парите, че нито МОГАТ ДА СИ НАЕМАТ ЩО ГОДЕ НЯКАКЪВ АДВОКАТ, с мозък, малко по-голям от на улично псе - нито могат САМИ ДА СЕ ЗАЩИТАВАТ.
Сключваш ЕДНОГОДИШЕН ДОГОВОР за ЛИЗИНГ с ВИВАКОМ - в който, вместо, както казваш ти - да те карат да плащаш в началото, примерно 300 лева за УСЛУГАТА - ти дават възможност всеки МЕСЕЦ да плащаш по 25 лева - т.е. ти си на разсрочено плащане. А договора ти с тях е СРЕЩУ ТОВА ПЛАЩАНЕ - ДА ПОЛУЧАВАШ УСЛУГАТА. Не може да има клауза ТИ ДА НЕ Я ПОЛУЧАВАШ и въпреки това ДА Я ПЛАЩАШ! Точно за това ИСКАХ ДА ПРЕКРАТЯ С ТЯХ ДОГОВОРНИТЕ НИ ОТНОШЕНИЯ, ЗАЩОТО НЕ МИ ДОСТАВЯТ УСЛУГАТА, НО МИ Я ТАКСУВАТ!
Живеем в СТРАННА СТРАНА. Държавата приема изменения в ЗАКОНОДАТЕЛСТВОТО, които казват, че ВСЕКИ МОЖЕ ДА ПРЕКРАТИ ДОГОВОРНИ ОТНОШЕНИЯ, БЕЗ ДА Е ДЛЪЖЕН ДА ПЛАЩА НЕУСТОЙКИ, АКО ТЕ СА ПОДНОВЕНИ АВТОМАТИЧНО - а ВСЪЩНОСТ ОПЕРАТОРИТЕ НЕ ТИ ПОЗВОЛЯВАТ ДА ГИ ПРЕКРАТИШ и ТИ ПУСКАТ МУТРИ ЗА ДА ТЕ РЕКЕТИРАТ?!!!
Казваш, че НЕ СИ ЮРИСТ! Виждаш ли, обаче, имаш някакво отношение за разлика от ЮРИСТИТЕ ТУК, които ПРОСТО СИ МЪЛЧАТ и НЕ КОМЕНТИРАТ - за което ШАПКА ТИ СВАЛЯМ. По-голяма част от ТЯХ са наясно, че живеем в МУТРЕНСКА СТРАНА, в която важат само и единствено МУТРЕНСКИТЕ ЗАКОНИ, не и ЗАКОНОДАТЕЛСТВОТО - и е БЕЗСМИСЛЕНО ДА СКАЧАШ СРЕЩУ ТЕЗИ МУТРИ. Те точно затова ПО-ЦЯЛ ден се ПРАВЯТ НА КОМПЕТЕНТНИ В ТОЗИ ФОРУМ - никъде другаде НЕ МОГАТ ДА ПРИЛАГАТ ЮРИДИЧЕСКИТЕ СИ ПОЗНАНИЯ, дори и В СЪДИЛИЩАТА. Е аз ПОНЕ ЩЕ СЕ ОПИТАМ ДА НАПРАВЯ НЕЩО - ДА КРЯКАМ
- emil_enchev
- Младши потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 02 Мар 2012, 18:17
6 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта