Страница 1 от 1

Въпрос относно гаранция на закупен продукт

МнениеПубликувано на: 21 Юли 2010, 11:10
от vlad_4o
Здравейте.На първо място бих желал да се извиня ако темата не е за този раздел, но не успях да я класифицирам за някой от другите раздели.
Ще започна въпроса си с малко предистория.Преди 2 години си закупих мобилен компютър, чиято гаранция бе 3 години.За изминалите 2 години се разваля 3 пъти и точно толкова го носих в сервиза.За мое нещастие, сега пак е повреден и предстои ново посещение в сервиза.Доколкото съм запознат има закон, който регламентира определен брой повреди в рамките на гаранционния срок, след които продуктът се заменя с нов.Преди малко попитах в call center-а за подобна процедура, но те ми обясниха, че продуктът трябва да се повреди 3 пъти в рамките на 1 месец от една и съща повреда, за да се замени развалената гаранционна стока с нова.Та въпросът ми е наистина ли е така или просто се опитват да се измъкнат с този отговор, за да не използвам правото си за смяна на стоката?
Благодаря предварително за отговорите!

Re: Въпрос относно гаранция на закупен продукт

МнениеПубликувано на: 21 Юли 2010, 11:35
от DEKAH

Re: Въпрос относно гаранция на закупен продукт

МнениеПубликувано на: 21 Юли 2010, 21:37
от fighter
От кой магазин го купи?
Мога да споделя моя личен опит, ако те интересува.

Re: Въпрос относно гаранция на закупен продукт

МнениеПубликувано на: 21 Юли 2010, 21:40
от vlad_4o
Купих го от Asbis.Бих се радвал ако споделиш опита си.

Re: Въпрос относно гаранция на закупен продукт

МнениеПубликувано на: 22 Юли 2010, 09:44
от fighter
Включи си опцията лично съобщение или e-mail.

Re: Въпрос относно гаранция на закупен продукт

МнениеПубликувано на: 22 Юли 2010, 17:21
от vlad_4o
Включих опцията за mail.