Въпрос относно гаранция на закупен продукт
![Мнение Мнение](./styles/IDLaunch_Blue/imageset/icon_post_target.gif)
Здравейте.На първо място бих желал да се извиня ако темата не е за този раздел, но не успях да я класифицирам за някой от другите раздели.
Ще започна въпроса си с малко предистория.Преди 2 години си закупих мобилен компютър, чиято гаранция бе 3 години.За изминалите 2 години се разваля 3 пъти и точно толкова го носих в сервиза.За мое нещастие, сега пак е повреден и предстои ново посещение в сервиза.Доколкото съм запознат има закон, който регламентира определен брой повреди в рамките на гаранционния срок, след които продуктът се заменя с нов.Преди малко попитах в call center-а за подобна процедура, но те ми обясниха, че продуктът трябва да се повреди 3 пъти в рамките на 1 месец от една и съща повреда, за да се замени развалената гаранционна стока с нова.Та въпросът ми е наистина ли е така или просто се опитват да се измъкнат с този отговор, за да не използвам правото си за смяна на стоката?
Благодаря предварително за отговорите!
Ще започна въпроса си с малко предистория.Преди 2 години си закупих мобилен компютър, чиято гаранция бе 3 години.За изминалите 2 години се разваля 3 пъти и точно толкова го носих в сервиза.За мое нещастие, сега пак е повреден и предстои ново посещение в сервиза.Доколкото съм запознат има закон, който регламентира определен брой повреди в рамките на гаранционния срок, след които продуктът се заменя с нов.Преди малко попитах в call center-а за подобна процедура, но те ми обясниха, че продуктът трябва да се повреди 3 пъти в рамките на 1 месец от една и съща повреда, за да се замени развалената гаранционна стока с нова.Та въпросът ми е наистина ли е така или просто се опитват да се измъкнат с този отговор, за да не използвам правото си за смяна на стоката?
Благодаря предварително за отговорите!