Страница 1 от 1

Рекламация или лична изгода за потребителите

МнениеПубликувано на: 21 Авг 2010, 18:46
от imanev
Здравейте,
пиша ви във връзка с рекламация на дреха. Изчетох всичко написано в интернет относно рекламациите, изчетох ЗЗП, но моя казус така и не мога да го реша, затова се обръщам към Вас с молба ако някой може да ми помогне.
Имам фирмен магазин за качествени дамски облекла произведени в България и директно ги закупувам от производителя. Стана практика на някои потребители "клиенти" да закупят облекла в началото на сезона и след два, три месеца да предявяват небивали претенции за рекламация. Съответно дрехата не може да се поправи, защото е унищожена от носене и пране, плата по шефовете раздърпан. Твърденията им са, че са я прали само на ръка и са я обличали няколко пъти, но нямали време да я донесат по-рано. Същият модел и номер няма, тъй като сезона е приключил. Изискванията им са или да им се върнат парите или да си вземат дреха от новата колекция на същата стойност.
Разбирам, че закона е написан да защитава правата на потребителите /все пак и аз съм потребител и се радвам, че имам права/, но когато някои лица злоупотребяват с това, защо ние съвестните търговци трябва да оставяме да ни мачкат и изнудват с всякакви инстанции.
Моля Ви посъветвайте ме какво да правя в тази ситуация? Когато вината е в мен си поемам отговорността, но когато не е...............?
Благодаря на всички предварително, които изразят своето мнение по този казус.

Re: Рекламация или лична изгода за потребителите

МнениеПубликувано на: 24 Авг 2010, 17:27
от fighter
Консултирайте се с адвокат!

Re: Рекламация или лична изгода за потребителите

МнениеПубликувано на: 26 Авг 2010, 08:24
от apknokia
каква рекламация след два-три месеца? :shock: такава не се ли прави веднага при закупуването? :wink: