рекламация
Публикувано на: 25 Авг 2010, 18:53
Значи извенете за правописните грешни.Ще си опиша проблема.Вчера на 24.08.2010 сключих договор към глобул за година с такса за 10лв+ вземане на телефон.Вечерта като пробвам,да слушам музика нестава прецакан е жака,като разклатя малко телефона почва да шуми вътрешно все едно болтче се търкаля вътре.След работа с телефона 5-10 минути става доста топъл(да не кажа горещІ.Днеска отивам в същия магазин и ми викат,че неможе да ми върната пари, и го пускат за замяна и чак след като минат 3 дни(т.е утре на 26.08 е последният срок) и ,ако неми заменят стоката ще ги върнат парите.Попитах ги понеже много несе бях запознал.Прочетох това от Закона за защита на потребителя:
Чл. 124. (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 113 и 114.
(2) При предявяване на рекламацията за услугата потребителят може да претендира за извършване на услугата в съответствие с договора, за отбив от цената или за възстановяване на заплатената сума.
Което ми навява,че като дам заявка за рекламация трябва в 3 дневен срок да ми върнат пари.Както пише,че трябва да посоча как искам да стане:да ми върнат парите,с замяна на у-во и др.Дайте съвет утре да ходя да споря с тях.Телфона е Samsung и го купих за 500лв.Опасявам се само,че като си зема парите ще ме прецакат с договора,смисъл може би всеки месец ще ми слагат допълнително 1-2лв може и повече.Благодаря предварително.
Този срок поне към глобул за рекламация знам,че е 3 дни от датата на купуване,т.е утре ако него заменят и дори да го заменят отивам с копие от закона за за рекламация от ЗЗП и би трябвало да ми върнат парите.Въпроса дори да го заменят,пак искам да ми върнат парите.Благодаря предварително.
Чл. 124. (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 113 и 114.
(2) При предявяване на рекламацията за услугата потребителят може да претендира за извършване на услугата в съответствие с договора, за отбив от цената или за възстановяване на заплатената сума.
Което ми навява,че като дам заявка за рекламация трябва в 3 дневен срок да ми върнат пари.Както пише,че трябва да посоча как искам да стане:да ми върнат парите,с замяна на у-во и др.Дайте съвет утре да ходя да споря с тях.Телфона е Samsung и го купих за 500лв.Опасявам се само,че като си зема парите ще ме прецакат с договора,смисъл може би всеки месец ще ми слагат допълнително 1-2лв може и повече.Благодаря предварително.
Този срок поне към глобул за рекламация знам,че е 3 дни от датата на купуване,т.е утре ако него заменят и дори да го заменят отивам с копие от закона за за рекламация от ЗЗП и би трябвало да ми върнат парите.Въпроса дори да го заменят,пак искам да ми върнат парите.Благодаря предварително.