Сметка на глобул и цесия за дължимото
Публикувано на: 29 Сеп 2010, 16:33
Здравейте,
става дума за една моя стара сметка към глобул. От март/април 2007.
Случая е следния. По това време бях в Англия. Тогава още имаше различни роуминг цени според с кой местен оператор (английски) ползваш глобулската си карта и на кой звъниш (дали в англия, и дали на номер от мрежата на оператора с който ползваш роуминг). Не знам дали стана ясно.
Проблема е че сметката ми за този период е 100% сигурно надписана. Случая е такъв, че за мой обаждания към един и същи английски номер, 3 от тях са тарифирани както трябва и един път цената е завишена 10 (десет) пъти.
Пуснах жалба до глобул и отговора им беше меко казано смешен. Според тях тарифирането е по-високо за едно от обажданията тъй като номера вече е бил преместен към друг английски оператор. Това не е верно и може да бъде доказано, технически и еднозначно. В жалбата ми им казах да оправят фактурата преди да я платя. Тъй като не мога да платя надписана фактура (кой ли и може).
Аз от тогава не живея в България. На скоро разбрах и си получих писмата от някакви фирми за вземания на който глобул са продали задължението ми.
Към кой да се обърна и какво да правя. Не съм в БГ и няма да платя надписана фактура. Много лесно мога да докажа, че лъжат и че надписват фактури, и по никакъв начин не съм сигурен, че това не е ставало и преди въпросния проблем.
Сега нямам никакви отношения с глобул.
става дума за една моя стара сметка към глобул. От март/април 2007.
Случая е следния. По това време бях в Англия. Тогава още имаше различни роуминг цени според с кой местен оператор (английски) ползваш глобулската си карта и на кой звъниш (дали в англия, и дали на номер от мрежата на оператора с който ползваш роуминг). Не знам дали стана ясно.
Проблема е че сметката ми за този период е 100% сигурно надписана. Случая е такъв, че за мой обаждания към един и същи английски номер, 3 от тях са тарифирани както трябва и един път цената е завишена 10 (десет) пъти.
Пуснах жалба до глобул и отговора им беше меко казано смешен. Според тях тарифирането е по-високо за едно от обажданията тъй като номера вече е бил преместен към друг английски оператор. Това не е верно и може да бъде доказано, технически и еднозначно. В жалбата ми им казах да оправят фактурата преди да я платя. Тъй като не мога да платя надписана фактура (кой ли и може).
Аз от тогава не живея в България. На скоро разбрах и си получих писмата от някакви фирми за вземания на който глобул са продали задължението ми.
Към кой да се обърна и какво да правя. Не съм в БГ и няма да платя надписана фактура. Много лесно мога да докажа, че лъжат и че надписват фактури, и по никакъв начин не съм сигурен, че това не е ставало и преди въпросния проблем.
Сега нямам никакви отношения с глобул.