Дефектно мултифункционално у-во и рекламация
Публикувано на: 20 Окт 2010, 22:25
Здравейте,
на 08.04.2009 г. закупих мулифункционално у-во от голям хипермаркет. Гаранция 1 година т.е вече е минала. Устройството е закупено на името на фирма.(при което за съжаление немога да използвам Закона за защита на потребителите)
Вчера се развали и днес ми се обадиха с новината, че устройството или по-точно скенера е дефектирал т.е вината не е в мен или в търговеца, а в производителя. От сервиза ми съставиха протокол за дефектирала стока.
Сега се чудя-
1.Да отида до търговеца, които ми го продаде или директно на производителя
2. Имам ли някакво законово основание да искам замяна или безплатна поправка на стоката, защото сега ми искат 350 лв. дефакто колкото струваше ,за да поправят нещата, въпреки че вината не е моя
3. Как да процедирам?
Изчетох ЗЗП, но за съжаление, устройството е купено на фирма.
на 08.04.2009 г. закупих мулифункционално у-во от голям хипермаркет. Гаранция 1 година т.е вече е минала. Устройството е закупено на името на фирма.(при което за съжаление немога да използвам Закона за защита на потребителите)
Вчера се развали и днес ми се обадиха с новината, че устройството или по-точно скенера е дефектирал т.е вината не е в мен или в търговеца, а в производителя. От сервиза ми съставиха протокол за дефектирала стока.
Сега се чудя-
1.Да отида до търговеца, които ми го продаде или директно на производителя
2. Имам ли някакво законово основание да искам замяна или безплатна поправка на стоката, защото сега ми искат 350 лв. дефакто колкото струваше ,за да поправят нещата, въпреки че вината не е моя
3. Как да процедирам?
Изчетох ЗЗП, но за съжаление, устройството е купено на фирма.