Страница 1 от 1

Дефектно мултифункционално у-во и рекламация

МнениеПубликувано на: 20 Окт 2010, 22:25
от farfaleta
Здравейте,
на 08.04.2009 г. закупих мулифункционално у-во от голям хипермаркет. Гаранция 1 година т.е вече е минала. Устройството е закупено на името на фирма.(при което за съжаление немога да използвам Закона за защита на потребителите)
Вчера се развали и днес ми се обадиха с новината, че устройството или по-точно скенера е дефектирал т.е вината не е в мен или в търговеца, а в производителя. От сервиза ми съставиха протокол за дефектирала стока.
Сега се чудя-
1.Да отида до търговеца, които ми го продаде или директно на производителя
2. Имам ли някакво законово основание да искам замяна или безплатна поправка на стоката, защото сега ми искат 350 лв. дефакто колкото струваше ,за да поправят нещата, въпреки че вината не е моя
3. Как да процедирам?
Изчетох ЗЗП, но за съжаление, устройството е купено на фирма.

Re: Дефектно мултифункционално у-во и рекламация

МнениеПубликувано на: 20 Окт 2010, 23:14
от TheOldMan
Вина няма ничия. Устройството е работило 1 година, и се е развалило след изтичане на гаранционния срок. Купувате си ново. Точка. Не виждам какво има да се обсъжда.

П.С. не може за цената да е за фирмени нужди, а за гаранцията - за лични. Избирате си един вариант, и си носите последиците. И аз искам да онождам дявола, ма ... не съм си купил асбестови гащи.