Проблем с Е.Он
Публикувано на: 25 Яну 2011, 14:22
Здравейте! Обръщам се за съвет, защото не знам към кого друг да го направя.
Въпросът е следният:
Живеем в семеен апартамен със съпруга ми, в блок. На 3.11.2010 г. от Е-Он са идвали и подменили нашият електромер, заедно с още няколко, като са оставили на един от комшиите да ни предаде констативен протокол, че е отчетена грешка в показанията от 77 %. Данните от стария електромер са записани на този протокол, в който да отбележа фигурира името на предишния собственик на апартамента, а самият апартамен е записан под друг номер. Не сме променили името на абоната, защото три пъти ме връщаха и ми казаха, че трябвало да отида с него и той да изрази съгласие за прехвърляне или че не ни бъркало да караме и така. Та както казах, данните на електромера са описани в протокола от двамата техници, като няма кой да ми гарантира, че са били точно такива. Вчера получихме писмо от Е.ОН, че дължим 840 лева изравнителни, защото електромерът ни бил повреден и не отчитал правилно, а това било начислено за 6 месеца назад.
Въпросът ми е имам ли някаква възможност да се боря срещу това и към кого трябва да се обърна, тъй като нямам издадено постановление или нещо, което да подлежи на обжалване?
Само да допълня, че при подмяната на електромера не е присъствал никой от домакинството ни, това не е ли неправилно?
Благодаря предварително!
Въпросът е следният:
Живеем в семеен апартамен със съпруга ми, в блок. На 3.11.2010 г. от Е-Он са идвали и подменили нашият електромер, заедно с още няколко, като са оставили на един от комшиите да ни предаде констативен протокол, че е отчетена грешка в показанията от 77 %. Данните от стария електромер са записани на този протокол, в който да отбележа фигурира името на предишния собственик на апартамента, а самият апартамен е записан под друг номер. Не сме променили името на абоната, защото три пъти ме връщаха и ми казаха, че трябвало да отида с него и той да изрази съгласие за прехвърляне или че не ни бъркало да караме и така. Та както казах, данните на електромера са описани в протокола от двамата техници, като няма кой да ми гарантира, че са били точно такива. Вчера получихме писмо от Е.ОН, че дължим 840 лева изравнителни, защото електромерът ни бил повреден и не отчитал правилно, а това било начислено за 6 месеца назад.
Въпросът ми е имам ли някаква възможност да се боря срещу това и към кого трябва да се обърна, тъй като нямам издадено постановление или нещо, което да подлежи на обжалване?
Само да допълня, че при подмяната на електромера не е присъствал никой от домакинството ни, това не е ли неправилно?
Благодаря предварително!