Страница 1 от 1

МТЕЛ!

МнениеПубликувано на: 08 Юли 2011, 18:26
от logaritym
Здравейте!
Имам спешна нужда от помощ - МТЕЛ не тарифира правилно сметките ми за телефон и дори след пускане на жалба, не беше направено никакво адекватно преразглеждане.
Абонът съм към MEGA LOOP, по договор интернетът ми трябва да се тарифира по 1ст за първите 200МБ, като освен това интернет трафикът ми във FACEBOOK трябва да е безплатен. Във фактурите обаче има очевидни нередности - например пише "интернет - 87.81чМБ - 9.91" или "интернет - 114.226МБ - 7.72". Пуснах една жалба, на която отговорът беше крайно неудовлетворителен - "Ползваните отстъпки са коректно отчетени". Пуснах втора, но месец и половина по-късно разбрах, че изобщо не е официално зачетене и дори няма входящ номер (с други думи, не съществува).
В момента сметките ми са надписани с общо около 30-40lv и телефонът ми е спрян. Друг проблем е, че другия месец по това време трябва да замина да карам докторантура в САЩ и ще трябва бързо да уредя тези проблеми. Какво може да ме посъветвате? Също така, ако искам да си прекратя договора, как мога да го направя, плащайки минимум неустойки?
Поздрави, Артyр

Re: МТЕЛ!

МнениеПубликувано на: 08 Юли 2011, 20:53
от inspectora
Обикновено съотношението между "бързо" и "минимум разход" е обратнопропорционално, т.е. изберете си между "бързото решаване на проблема" като просто заплатите сумите и неустойките, или вариант с "минимум разход" /поне на първо време/ - такива има няколко възможни ...
Пък иначе, единственият начин, ама наистина единственият, да се опитате да направите така, че да не плащате тези пари, е да минете през съд /но ако се окаже, че няма "надписване", к`во прайм` ;) /
... има и други възможни опции, от които да избирате: седите си без телефон и не плащате и не Ви пука, а някой ден, ако МТЕЛ решат, да Ви съдят ... и разни други :)

Re: МТЕЛ!

МнениеПубликувано на: 09 Юли 2011, 17:57
от hristov87
Здравей
Съветът ми към теб е първо не пускай жалбите или молбите, които ти дават от М-тел, първо защото, ако обърнеш внимание те не са адресирани до никой конкретен човек , така няма как да очакваш да ти отговорят. Това е правен трик на които се хващат мн хора. Винаги пускай молби лично съставени от теб с адресат ИЗПЪЛНИТЕЛНИЯТ ДИРЕКТОР НА М- ТЕЛ и искай непременно да ти входират молбата, както и да ти предоставят копие от нея!!! пробвай с това, ако не стане може да ме потърсиш пак ;)

Re: МТЕЛ!

МнениеПубликувано на: 10 Юли 2011, 10:22
от nk7702n
За личното съставяне на жалбите съм съгласна, едно уточнение за входирането - входящ номер не се дава веднага, а с ес ем ес два, три дни след това на съответния мобилен. И трябва да Ви кажа, че Мтел са гъвкави и правят компромиси, аз лично съм получавала положителен резултат от подадени такива жалби. Тук въпросът не е можеш ли да платиш или не, а принципът на определяне на дължимите суми и дали това е точно или произволно Успех от мен!

Re: МТЕЛ!

МнениеПубликувано на: 10 Юли 2011, 12:04
от advokat__nikolov
Няма неустойки. Плащаш всичките месечни такси до края на договора и си готов, а и можеш дори да запазиш номера си на ваучер.

Там към колегата, няма как да не изпратят жалбата, защото се дава копие от нея на клиента с дата и подпис. Жалбата се сканира от служителя и сканирана се изпраща в сървара на мтел, където екип, наречен Back Оffice, разглежда въобще всички сканирани документи до него.

Re: МТЕЛ!

МнениеПубликувано на: 11 Юли 2011, 08:58
от hristov87
) Аз лично мн пъти съм пускал такива жалби дори и за мой проблеми, първите пъти не ми даваха веднага входящ номер, но по-късно когато започнах да настоявам ми го даваха на момента!!!

Относно адресата, преди 2 месеца подадох жалба, която ми дадоха от там, защото в момента нямах как да я напиша сам, след като мина 1 месец се върнах с нова жалба и молба за спазване на упоменатия в закона срок за отговор, поисках входящ номер и ми го дадоха на момента, още на другия ден получих отговор на жалбата и молбата ми!!! Мисълта ми е, когато сте си в правото и вие го знаете трудно ще ви излъжат, затова продължавайте с опитите.
Успех !!!

Re: МТЕЛ!

МнениеПубликувано на: 15 Юли 2011, 07:51
от stanimira_86
А опитал ли си да се свържеш на *88 или на чата на М-тел в сайта им или във Фейсбук? Според мен трябва да не се отказваш и пак да пуснеш жалба. Щом си в правото си, ще ти върнат парите като ти ги призпаднат от следваща фактура. На много хора вече точно така им възстановиха суми, не се отказвай - свържи се с консултант и виж как могат да ти коригират фактурата.

Re: МТЕЛ!

МнениеПубликувано на: 15 Юли 2011, 17:35
от hristov87
Аз лично харесвам личният контакт, а не по телефона или интернет. Ходя си на място в някой офис и се оправям. ;)