Поред на номерата: ЕИК ще си даде АВ, няма какво да се попълва.
С учредителния протокол се вземат решения да се учреди еди-какво си дружество с ... там подробностите. Съдружниците приемат дружествен договор (освен, че са си подписали и учредителния протокол). Едноличният собственик при ЕООД-то приема учредителен акт, който е аналог на дружествения договор. Викат му и "устав", но аз лично избягвам това, за да няма бъркане с уставите на АД-тата.
От банката квото кажат, това се дава. Аз обикновено "съоръжавам" моите хора с протокола и договора (или учредителен акт, в случая), пък от банката да си преписват откъдето искат данните, които им трябват.
Що се отнася до целия наръч бумаги - не съм си в служебната бърлога, но мисля, че преди бях изчерпателен. Най-просто ще бъде да си намерите едно прясно регистрирано ЕООД и да бръкнете в досието да видите какво има там.
П.П. Не се лъжете да бутате и договор за управление - не че няма да го вземат, но е излишен и не е в кръга на документите, които са нужни за вписването в ТР. Ако някой Ви спори за това, да му пратите много здраве от мен и да му речете, че досега ни един отказ не съм имал поради туй, че не съм представил договор за управление. Това навремето (с договорите за управление) бяха едни капризи на някои съдии от СГС например.
Ако искате, може да изчакате и още мнения, но като цяло се ориентирате добре