Страница 1 от 1

Плащане след прекратяване на ДЗЗД

МнениеПубликувано на: 07 Авг 2012, 08:32
от lex_fen
Здравейте, имах Дружество по ЗЗД регистрирано по ДДС. Реших да прекратя дружеството и продадох и последните си активи с две фактури след което подадох заявление за дерегистрация по ЗДДС на основание ликвидация/прекратяване на дружеството. Към документите за пред Нап приложих и протокол от общото събрание с решение за прекратяване /нотариално заверен/, върнах си и талончето във фирмено. Седмица след това ми се обадиха с потвърждение за дерегистрация и получих протокол за извършена проверка във връзка с дерегистрацията. Няколко дни след това приключих плащането по фактурите които бях издал с цел продажба на останалите налични активи преди дерегистрацията. Въпросът ми е дали е проблем това, че плащането е станало след фактическото прекратяване на дружеството и подлежа ли на някаква санкция? Плащанията са по банков път.

Re: Плащане след прекратяване на ДЗЗД

МнениеПубликувано на: 07 Авг 2012, 19:26
от neutralen
Не би следвало - приходи се признават с издаване на фактурата а не към момента на плащането - има счетоводен стандарт за това с наименование "признаване на приходи".