начало

Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й

Разваляне на договор с моб.оператор на 7 ден

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Разваляне на договор с моб.оператор на 7 ден

Мнениеот ani_78 » 23 Яну 2015, 11:10

Здравейте,
Нуждая се от помощ за следния казус :
На 16.01.2015 подписахме 2-годишен договор с мобелин оператор със закупуване на мобилен апарат в брой.
Желаната дата за фактуриране на месечната такса от нас е 18.01.2015.
Понеже договора е за нов абонат , изискаха да предплатим две месечни такси , за да получим апарата.
В този случай ни обясниха в офиса , че ще дължим следваща такса за фактурата, която ще бъде издадена на 18.03.2015.Като междувременно ще трябва да заплатим дължимата сума , която ще ни фактурират за периода 16.01.2015-18.01.2015./ около 2 лева/.
Проблема ми е породен от факта, че на 18.01.2015 моб. оператор ни фактурира сума и не ни е приспаднал месечната такса , която сме предплатили . След разговор с оператор на 21.01.2015 установяваме, че при тях липсват заплатените от нас такси , за които имаме фискален бон/грешката е изцяло в тяхната система/ и ни обесняват как не можело да ни приспаднат тази сума в фактурата от 18.01.2015 и щели да ни я приспаднат в следващите две фактури/ понеже в последствие видяха плащанията от нас за 2-та месеца/, а тази ще остане дължима.
Аз не желая да кредитирам оператора за три месеца напред.
В този случай днес е 7-ия ден от подписването на договора и се колебая дали да го прекратя или да подам жалба при оператора , комисията за регулиране на съобщенията и комисията защита на потребителите. Въпроси : 1.Кой е варианта при който ще се реши проблема , за да ми приспаднат предплатената сума към фактурата от 18.01.2015 ? 2. Имат ли право в този случай да спрат изходящите обаждания , ако не платя? 3. Мога ли да прекратя договора , но тогава какво ще се случи с мобилния апарат, ще трябва да го върна предполагам или мога да го задържа ? Има ли смисъл въобще да се занимавам ... ?
Благодаря !
ani_78
Младши потребител
 
Мнения: 30
Регистриран на: 21 Юли 2014, 12:03

Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 53 госта


cron