Липса на касов бон, липса и на гаранция
Публикувано на: 27 Сеп 2017, 11:42
Здравейте,
принципно се бях примирил, но в къщи не ме оставят на мира и за това, в крайна сметка реших да се допитам до Вас, за евентуален съвет, струва ли си, в правото ли съм си и т.н..
Та, ситуацията е следната, става въпрос за Магазини Зора, ако има значение, а пък все пак и да си знаят хората, четящи следващите редове.
Супер ентусиазиран, отивам в магазина с ясната цел да си купя пералня и хладилник. Попаднах на услужливи на пръв вид момчета, с които заедно избрахме пералнята, и един хладилник Самсунг, който дори тогава беше на промоция.Това става на 02.09.2017, разбираме се с момчето, че хладилника и пералнята ги нямат на склад, и ще дойдат - хладилника сряда, пералнята четвъртък (или обратното, не си спомням вече), така че смело се уговаряме за доставка следващата събота, минавам през касата и чинно си плащам въпросните два уреда. Междувременно, петък отивам да си купя и два телевизора, с които засега нямам никакви проблеми, и си дойдоха от магазина с гаранциите. След като платих и тях, изрично питах на касата, че за утре имам доставка, дали не са ме забравили, на което естествено получих уверение, че няма никакви проблеми.
Идва въпросната събота, 09.09.2017 и малко преди обяд, същия този дружелюбен служител ми казва, че хладилника го няма още, но пералнята е там и искам ли да ми я доставят поне нея. Отказах, и им казах, че ги чакам заедно, няма нужда да ги разкарвам два пъти (като си мислех, че дори и да не стане днес (събота), то началото на другата седмица ще имам вече въпросните уреди) и така. Вторник, след небивало чакане, най-накрая ми звънят от Зора, и получавам неприятната вест, че хладилника не просто закъснява, а няма и да дойде. Защо и как, ПЛАТЕН вече хладилник не може да бъде доставен - както и да е. Решавам, че ще избирам нов, без да правя каквито и да било драми, и продължавам да си държа на избора на магазин и отивам отново там. Отново със въпросният служител, от който получих всякакви извинения, се оказа че има по-"важни" складове, освен този във Варна, и явно някое "шефче" е решило да си продаде хладилника, и той е нямало какво да направи нито той, нито аз. Избираме нов хладилник, Самсунг, 10 години гаранция на инвенторния мотор, 5 на самия хладилник. Естествено, по-скъп и на касата разбирам, че няма как да си доплатя разликата в цената, защото не нося касовия бон, платен преди седмица и нещо. Уговаряме се, че хладилника няма да изчезне и ми е запазен, а аз обещавам на другия ден да мина с касовия бон. Така и стана, хвърча пак обедната почивка до магазина, давам касовия бон, дават ми някакъв друг за разликата, прибирам аз всичко и чакаме следващата събота вече, 16.09.2017 пералнята и новия вече хладилник. Идва съботата, обаждат ми се вежливи хорица, че до час ще пристигнат уредите на адреса. Самата доставка мина без никакви забележки, освен може би укора на единия служител, че не съм предупредил, че от асансьора до вратата има 5 стъпала и това не било "свободен достъп", но пък отказа да си заплатя и тази услуга.
И сега драмата, след доставката, понеже явно на големите домакински уреди, гаранциите са вътре, в самите уреди, разопаковам аз ентусиазиран кашоните, вадя гаранциите и отивам пак до Зората, да ми подпечатат гаранциите. Отивам на касата, и един дружелюбен служител ме попита - "А касов бон", казвам че не е в мен, и получавам отговор, ами няма как да стане. Нямало как да намерят моделите на уредите, нямало как да заверят гаранцията пред сервиза през касов бон. Прибирам се леко ядосан, по-скоро на себе си, но ... касовите бележки, явно след някое почистване са се озавали в кошчето за боклук. Сега имам и пералня, и хладилник без никаква гаранция.
Тя историята стана много подробна, благодаря ако сте я изчели до тук. От магазина казаха, че втори касов бон не могат да ми издадат, могат протокол, но той също не бил достатъчен за да важи гаранцията в сервизите им?
Бих ли могъл да пиша някъде (КЗП, търговския им отдел на магазина, омбудсмана, арменският поп) или навсякъде ще получа подобен отговор, че без касов бон не мога да направя нищо, и да пия една студена вода?
принципно се бях примирил, но в къщи не ме оставят на мира и за това, в крайна сметка реших да се допитам до Вас, за евентуален съвет, струва ли си, в правото ли съм си и т.н..
Та, ситуацията е следната, става въпрос за Магазини Зора, ако има значение, а пък все пак и да си знаят хората, четящи следващите редове.
Супер ентусиазиран, отивам в магазина с ясната цел да си купя пералня и хладилник. Попаднах на услужливи на пръв вид момчета, с които заедно избрахме пералнята, и един хладилник Самсунг, който дори тогава беше на промоция.Това става на 02.09.2017, разбираме се с момчето, че хладилника и пералнята ги нямат на склад, и ще дойдат - хладилника сряда, пералнята четвъртък (или обратното, не си спомням вече), така че смело се уговаряме за доставка следващата събота, минавам през касата и чинно си плащам въпросните два уреда. Междувременно, петък отивам да си купя и два телевизора, с които засега нямам никакви проблеми, и си дойдоха от магазина с гаранциите. След като платих и тях, изрично питах на касата, че за утре имам доставка, дали не са ме забравили, на което естествено получих уверение, че няма никакви проблеми.
Идва въпросната събота, 09.09.2017 и малко преди обяд, същия този дружелюбен служител ми казва, че хладилника го няма още, но пералнята е там и искам ли да ми я доставят поне нея. Отказах, и им казах, че ги чакам заедно, няма нужда да ги разкарвам два пъти (като си мислех, че дори и да не стане днес (събота), то началото на другата седмица ще имам вече въпросните уреди) и така. Вторник, след небивало чакане, най-накрая ми звънят от Зора, и получавам неприятната вест, че хладилника не просто закъснява, а няма и да дойде. Защо и как, ПЛАТЕН вече хладилник не може да бъде доставен - както и да е. Решавам, че ще избирам нов, без да правя каквито и да било драми, и продължавам да си държа на избора на магазин и отивам отново там. Отново със въпросният служител, от който получих всякакви извинения, се оказа че има по-"важни" складове, освен този във Варна, и явно някое "шефче" е решило да си продаде хладилника, и той е нямало какво да направи нито той, нито аз. Избираме нов хладилник, Самсунг, 10 години гаранция на инвенторния мотор, 5 на самия хладилник. Естествено, по-скъп и на касата разбирам, че няма как да си доплатя разликата в цената, защото не нося касовия бон, платен преди седмица и нещо. Уговаряме се, че хладилника няма да изчезне и ми е запазен, а аз обещавам на другия ден да мина с касовия бон. Така и стана, хвърча пак обедната почивка до магазина, давам касовия бон, дават ми някакъв друг за разликата, прибирам аз всичко и чакаме следващата събота вече, 16.09.2017 пералнята и новия вече хладилник. Идва съботата, обаждат ми се вежливи хорица, че до час ще пристигнат уредите на адреса. Самата доставка мина без никакви забележки, освен може би укора на единия служител, че не съм предупредил, че от асансьора до вратата има 5 стъпала и това не било "свободен достъп", но пък отказа да си заплатя и тази услуга.
И сега драмата, след доставката, понеже явно на големите домакински уреди, гаранциите са вътре, в самите уреди, разопаковам аз ентусиазиран кашоните, вадя гаранциите и отивам пак до Зората, да ми подпечатат гаранциите. Отивам на касата, и един дружелюбен служител ме попита - "А касов бон", казвам че не е в мен, и получавам отговор, ами няма как да стане. Нямало как да намерят моделите на уредите, нямало как да заверят гаранцията пред сервиза през касов бон. Прибирам се леко ядосан, по-скоро на себе си, но ... касовите бележки, явно след някое почистване са се озавали в кошчето за боклук. Сега имам и пералня, и хладилник без никаква гаранция.
Тя историята стана много подробна, благодаря ако сте я изчели до тук. От магазина казаха, че втори касов бон не могат да ми издадат, могат протокол, но той също не бил достатъчен за да важи гаранцията в сервизите им?
Бих ли могъл да пиша някъде (КЗП, търговския им отдел на магазина, омбудсмана, арменският поп) или навсякъде ще получа подобен отговор, че без касов бон не мога да направя нищо, и да пия една студена вода?