Страница 1 от 1

Прекратяване на договор с телекомуникационен оператор

МнениеПубликувано на: 20 Юли 2022, 12:55
от zynth
Здравейте!

Имам едиин казус, за който се надявам на Вашето мнение.
Проблема е следния:

Сключих (преподписах) договор за ТВ и Интернет с Виваком (ЕОН) и има неща, които не ми допадат (като ползване на 2 дистанционни и/или натискане на допълнителни бутони, за да се управлява ТВ) и си търся причина да го прекратя без неустойка.

И започнах да търся причини:
В договора според Закона за електронни съобщения (ЗЕС) чл. 231 ал. 3 трябва да имам задължителен списък с гарантираните канали. Е, такъв имам, но непълен.
Прилагам Ви снимка как полето за гарантирани канали е прекалено малко и не съдържа всички канали в пакета, които се гарантират (дори канала Епик Драма не е изписан с цялото си име, заради проблема с полето с канали). По тази логика, нямам право на прекратяване заради спиране на канал, който в договора липсва заради този проблем с дизайна на договора. Даже малко ми звучи като вратичка точно за това, от клиенти, които не мрънкат като мен
Имам ли право, по Вашето мнение, да прекратя договора без неустойка, поради описания по-горе, частично липсващ реквизит?

поради някаква причина не мога да прикача договора към поста, затова оставим линк - https://prikachi.net/image/LDqkBE

Re: Прекратяване на договор с телекомуникационен оператор

МнениеПубликувано на: 21 Юли 2022, 11:47
от ivanov_p
Вие може да прекратите договора и да спрете да плащате, но не е ясно как ще отблъснете иска на оператора за дължимите суми? Нарушенията на някой договорки не винаги са основание за прекратяване на договора и е много вероятно да влезете в беля. Изчакайте договора да изтече и го прекратете в техен офис с нарочна молба, по която задължително вземете номер на регистрация, като отделно те ще ви го изпратят и като съобщение, което също запазете.

Re: Прекратяване на договор с телекомуникационен оператор

МнениеПубликувано на: 21 Юли 2022, 12:40
от zynth
Идеята ми е да бъде прекратен без неустойка след жалба/искане към Виваком и/или КЗП.
Четох и в една статия отпреди години, че май трябва КРС да се изкажат, но тъй като не съм сигурен към кого е най-правилно да изразя тази своя претенция, реших да се допитам до вас

Re: Прекратяване на договор с телекомуникационен оператор

МнениеПубликувано на: 21 Юли 2022, 13:07
от ivanov_p
Пуснете до КЗП пък каквото стане.

Re: Прекратяване на договор с телекомуникационен оператор

МнениеПубликувано на: 22 Юли 2022, 08:57
от kalahan2008
Нищо няма да стане. КЗП ще препратят жалбата на КРС по компетентност, а те ще кажат, че всичко е ок.
Регулаторите в България отдавна не защитават правата на потребителите от монополистите.

Re: Прекратяване на договор с телекомуникационен оператор

МнениеПубликувано на: 02 Авг 2022, 08:40
от alexandar25
Аз мисля, че ако даден канал спре да се излъчва, и е спазен срока за подаване на уведомление до оператора за прекратяване на договора, би следвало да няма проблем.

Между другото, напоследък чувам доста оплаквания от познати, за спираме на програми, които основно гледат.

Re: Прекратяване на договор с телекомуникационен оператор

МнениеПубликувано на: 06 Яну 2023, 07:42
от sharase34
ivanov_p написа:Вие може да прекратите договора и да спрете да плащате, но не е ясно как ще отблъснете иска на оператора за дължимите суми? Нарушенията на някой договорки не винаги са основание за прекратяване на договора и е много вероятно да влезете в беля. Изчакайте договора да изтече и го прекратете в техен офис с нарочна молба, по която задължително subway surfers вземете номер на регистрация, като отделно те ще ви го изпратят и като съобщение, което също запазете.

Освен това ще трябва да разберете какви права имате по договора и какви действия трябва да предприемете, за да се защитите.

Re: Прекратяване на договор с телекомуникационен оператор

МнениеПубликувано на: 16 Яну 2023, 21:17
от todorst
Бягайте далеч от виваком. на 18.11.2022 г. сключих договор за интернет услуга. След няколко дни дойдоха майсторите. извиниха се че са от провинцията и не всичко им е ясно. Човъркаха и казаха всичко е готово. А къде е интернета-питам ? Е ,има време за зареждане -половин, един час и ще го имате. Е, мина ден- няма ивтернет! Обаждам се. Идва друга група. Пак ровичкат и същото . Няма интернет
И така след третата група -няма интернет! Отидох в офис на виваком да анулирам, прекратя договора! Изненада. Ще трябва да платя неустойка, защото искам прекратяване , анулиране. Вместо те ,виваком да платят неустойка! за непредоставена услуга ! аман от монополисти!
ЗАТОВА ,СЪВЕТ ВНИМАВАЙТЕ С ДОГОВОРА И ПО-ДОБРЕ ДАЛЕЧ от ВИВА.